..

Tuesday, September 04, 2007

Permasalahan Kerajaan : Membunuh Bangsa Sendiri, Bersekongkol dengan Babi





he..he..he..

Setelah terdengar Bulletin TV3 pada malam ini yang memberitahu bahawa pihak berkuasa, kerajaan Negeri Melaka dan penguatkuasa tempatan gagal bertindak untuk menghapuskan ternakan Babi Haram di Melaka, hati aku berdetik bahawa mengapa jadi begini?

FRU gagal bertindak melawan penternak babi.
FRU gagal melawan tokey babi.

Berbalik kepada kejadian yang telah berlaku pada tahun lepas
1. Betapa gagahnya FRU menumpaskan penduduk Melayu beragama Islam Kampung Berembang yang menghalang pihak berkuasa tempatan meruntuhkan penempatan haram mereka di situ.
2. Betapa gagahnya FRU menumpaskan demonstrasi kaum Melayu semasa persidangan2 yang ada pada tahun ini dan tahun lepas.
3. Betapa gagahnya FRU menumpaskan demonstrasi oleh kaum Melayu yang menghalang sebuah surau daripada diruntuhkan di Terengganu (aku lupa fakta ini)

Sudah jelas pada aku bahawa... he.he..he..

FRU, pihak berkuasa, dan Kerajaan kita tidak gagah dan bakal akan kalah kepada bangsa Kafir dan tokey Babi.

dan amatlah tidak mustahil jika tentera2 Malaysia berperang dengan babi pun maka tentera Malaysia yang rata-ratanya adalah orang Melayu yang gagah2 pun akan tewas.

Maka sudah tersirat apa yang tersurat bahawa Kerajaan Malaysia sudah pun kowtim dengan bangsa-bangsa kafir ini dengan menggadaikan apa yang ada terutama sesetengah hak bangsa Melayu. demi menyambut kemerdekaan negara.. he.he.he.. dan TANYA SPR la..


Akhir kalam

Menang sorak, Kampung Tergadai

Hidup Babi!!!
Hidup Kerajaan Melaka!!!

Labels: ,

1 Comments:

Blogger zf_zamir said...

kita kan super liberal..

lantak kau la nak buat apa, nak beranak babi ke, ke nak apa ke, janji tak kacau duit dan pangkat aku..

muahaha..

aku mana peduli nasib rakyat, pilihanraya nanti mereka juga yang bodoh pilih aku..

muahaha..

babi babi, nasib kau laa babi, haha

11:09 PM  

Post a Comment

<< Home

Online Users
eXTReMe Tracker