..

Monday, August 20, 2007

Permasalahan Ethnik dan Ras : Namewee, Bangsatmu Teratas




he..he...he..

Bagi aku ada dua sahaja di sini.

Pertama,
Mana-mana bangsa yang mengutuk bangsa sendiri dan mengakui kelemahan diri adalah termasuk dalam golongan bangsa-bangsa yang sadar diri.

Kedua,
Mana-mana bangsa yang mengutuk bangsa lain dan menunjukkan kelemahan bangsa lain (termasuk menghina agama bangsa lain) tersebut sebagai niat untuk mempersendakan di khalayak ramai pada peringkat tertinggi dunia, maka bangsa tersebut termasuk dalam golongan bangsa-bangsa yang TIDAK SADAR DIRI.

Oleh yang demikian,

Mengikut prosedur yang dijalankan oleh Taliban, di bawah kod 306, akta keseksaan dalam negeri, di bawah kanun Jenayah menghina Agama-Islam, individu yang telah melakukan kesalahan terkutuk tersebut yang diletakkan sebagai label "kedua" seperti yang di atas maka individu tersebut

1. Wajib ditembak di kepala pada jarak tidak lebih daripada semeter dengan menggunakan rifel AK-47 sebanyak 50 das tanpa henti sehingga mati

2. Mayat individu tersebut hendaklah disula dengan menggunakan besi tajam dan berkarat yang akan dicucuk melalui dubur dan tembus di bahagian dada dan mayat tersebut hendaklah dipertontonkan sebagai amaran dan pengajaran kepada bangsa-bangsa-kafir yang masih menumpang itu supaya sadar diri.

he...he...he...

walaubagaimanapun aku masih sangsi lagi dengan cerita cerita ini kerna aku takut sentimen ini sengaja dilakukan oleh pihak-pihak tertentu ekoran pilihanraya yang akan berlangsung tidak lama lagi.

Kalau kemaruk hendak menang, kadang2 maruah juga digadaikan.

Bukannya kita tidak tahu, antara banyak-banyak bangsa di dalam Malaysia ini, bangsa yang manakah yang terus-terusan mengkhianati Islam dan memangsakan bangsa sendiri. Segala-galanya pun sudah terjawab.

Bangsa-bangsa lain dan kafir yang menghina bangsa Melayu serta agama Islam adalah suatu yang telah diduga dan bukanlah suatu yang aneh dan pelik.

Janganlah buat-buat terperanjat. Ya, memang tiada peliknya di sini.

Yang aku peliknya jika bangsa Melayu itu sendiri serta Melayu yang beragama Islam tetapi tidak .... (aku malas hendak sambung...)

Fikir2kan sendiri ...

dan lagu dan tema yang sama juga terus berkumandang

....Ku semai budi
ku siram kasih
sejati

Harapkan subur murni
rupanya
tak menjadi..........


Labels: , , , , ,

2 Comments:

Blogger azeel said...

senang aje ajar budak mcm ni... sumbat dlm tahanan ISA je..
hihihihi ....

7:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

elhakim,

Jikalau disula sepuas puasnya, kemudian direbus ketahap suhu semaksima mungkin, dalam fiqah Sheikh al Rastomi al Bugisi ada menyatakan bahawa "sebatang pokok getah does not make an estate". Tidak terselesai juga masalah orang yang sudah bengang malah terbingung. (Malah orang kita sendiripun ramai sudah yang resah mengelisah)

Jika kita lihat dunia ini secara hitam-putih, katakanlah dia hitam dan bersalah kerana amalan samdolnya itu. Yang putihnya kita (termasuklah pemimpin kita yang telah hampir 50 tahun (belum lagi ya) Merdeka dengan macam macam Dasar Itu Dan Ini. Maknanya dasar kita menangani soal antara-budaya-kaum betul, benar dan tidak wajar dikritik?

Sejarah orang menghina Islam ini bukan baru. Tetapi Islam terus hidup unggul.

Tidak mustahil jika dasar diperbetul - bukan seorang bangsat malah beribu atau juta bangsat rela sujud dibumi bertuah ini. Kalau tidak takkan orang Yahudi yang lagi supremo dalam mendajjalkan Islam sanggup serta rela bernaung di bawah negara islam dulu? Hehehehe..hehe sebenarya banyak lagi faktor untuk meminggirkan isu yang bakal jadi modal pilihanraya ini..tetapi biarlah keluar sikit sikit dulu heheheeh

6:31 AM  

Post a Comment

<< Home

Online Users
eXTReMe Tracker