..

Thursday, May 15, 2008

Permasalahan Melayu: Kerana Mulut Jiwa Binasa



Masih ada yang main-main lagi dgn isu-air selangor. Yang sudah tu sudahlah... Di sekeliling aku ada yang menyokong. Ada yang tidak menyokong pemberian air percuma.

Yang tak menyokong itu adalah penduduk Melayu di KL. Bukan Selangor. Gaji mereka kecil, namun mereka masih suka jika saudara mereka, penduduk Selangor membayar bil air. kenapa? Mungkin Allah saja yang tahu. Yang pastinya aku meneka mungkin mereka saki-baki pengundi-ikhlas parti iMNO.

"Demi pembangunan katanyer...."

Penduduk Melayu Selangor hanya sebilangan kecil sahaja yang tidak setuju. Memang betul. Kebanyakan mereka adalah golongan terlalu-KAYA. penyokong iMNO totok jua.

Aku bukannya penyokong 100% Pak-Khalid. Tapi aku masih terima cadangan beliau supaya mana-mana orang Melayu yang tidak sudi pemberian air-percuma 20 meter padu silalah kemukakan bantahan secara bertulis. Sudah tentu kerajaan negeri akan menerima permohonan dan pembayaran mereka nanti kelak. Janganlah khuatir.

dan tolong jangan besar-besarkan lagi isu remeh-temeh ini!!

Bloodyfool!!!
mengapa media2 bangsat itu suka sangat memperbesar-besarkan keluhan daripada mereka dari golongan yang paling minoriti yang gatal mulut untuk tidak bersetuju pada perkara kebajikan rakyat ?

98.9% setuju
1.1 % sahaja yang tidak sejuju

Dalam hal ini menatang alah 1.1 % tu jugak yang diberi perhatian dan penekanan..

Bodoh!

Aku dah naik fed-up.

Labels: ,

2 Comments:

Blogger Pak Ngah: said...

:: salam... dalam merayau2 terjumpa blog ini dari blog mak su...

:: menyinggah sebentar sebelum meneruskan perjalanan... emmm...

7:25 AM  
Blogger Elhakim said...

hehe...

salam...el-Pak Ngah...

selamat dtg...

7:46 AM  

Post a Comment

<< Home

Online Users
eXTReMe Tracker