..

Friday, May 02, 2008

Persoalan Police State Chief: Gagal Meneruskan Ucapan Kerna Bodoh atau Balasan Tuhan ?



Setelah aku terjumpa footage ini dalam Youtube, aku tidak mampu menjelaskan apa2. entah. wallahualam.

ramai juga di kalangan umat Islam yang memperkatakan bahawa pada masa itu George Bush sedang mengkondem Quran dan Islam, akibatnya, George Bush gagal untuk meneruskan hujjah2nya di hadapan khalaya ramai, terkedu.

ada juga beberapa orang (yg juga umat Islam) yang mengatakan bahawa footage itu telah di-edit.


Aku hanya berpendapat bahawa, ALLAH SWT tidaklah sewenang-wenangnya memperlihatkan hukumannya di dunia atau pembalasanNya kerna dalam sesetengah perkara ALLAH itu maha penyabar.

Tambahan lagi, bagi aku siapalah dia George W. Bush di sisi Allah. Sedangkan ramai di kalangan bangsa Amerika sendiri yang mengatakan bahawa Bush adalah presiden Amerika yang paling bodoh dan incompetent, juga mungkin seorang comedian yang gagal.

Tidak seperti Ariel Sharon (hidup-segan, mati tak-mau) , seorang tokoh anti-Islam sebenar, juga seorang master-minda yang terancang sehingga memporak-perandakan kehidupan ummat Islam palestine selama 7 keturunan yang bermula pada peristiwa Yom-kippur pada era 70an dan el-Sabra-Wal Shatilla (1981) dahulu.

hehe..

Lihat apa sudah jadi dengan Ariel Sharon???... Dengar-dengar masih hidup. Tapi dalam keadaan koma. Sampai sekarang pembedahan demi pembedahan dilakukan ke atas jasad beliau. Begitu seksa dan menyakitkan.

Ada sesetengah pendapat yang mengatakan bahawa pembedahan ke atas manusia koma ini, lain sikit caranya. Tukang bedah anggap bahawa si-koma ini tidak perlu dibius. hentam kromo sahaja ke atas jasadnya.

Nak declare mati tak boleh sebab memang tak mati. Bayangkanlah...tukang-bedah potong buah pinggangnya, dan cuci usus-taiknya dengan clorox...

hehe...
lantak kau la..
tak kuasa pakcik nak nolong...hehehe..

Labels: ,

1 Comments:

Blogger Hasbullah Pit said...

Macam cerita liar liar

2:27 AM  

Post a Comment

<< Home

Online Users
eXTReMe Tracker