..

Monday, May 19, 2008

Persoalan Pemimpin: Pemimpin iMNO boleh diPenjarakan ?


elhias: Logikkah jika Mat-Tahir dipenjara begini oleh junta elhadhari?? Tak logiiikkkkkk...


Hari ini melakar suatu sejarah.............................
...

...

...

Begitu mudah untuk membuat telahan mengapa si-Mat-Tahir tiba2 mengeluarkan dirinya daripada kepompong tahi. Ramai manusia2 Playsafe membuat spekulasi bahawa terkeluarnya Mat-Tahir daripada sarang tahik iMNO kerana ketidakpuasan hati beliau thdp el-Hadhari kerna menyebabkan penyusutan sokongan ke atas iMNO dlm PRU-12 Mac lalu. Bagi aku itu adalah spekulasi tak-bermutu. spekulasi terlalu menjaga vontot.

Aku ada spekulasi aku sendiri. Mengikut logik fikiran aku, yang sebenarnya si-Mat-Tahir ini takut dipenjara kerna kesalahan lalu. Lagipun si-Mat Tahir telahpun tahu bahawa imam-Hadhari dan balachi-balachinya sedang berusaha untuk mencari kambing hitam sebanyak mana yang boleh agar kekuatan sarang-tahik mereka pulih kembali. Buat masa ini, Mat-Tahir adalah mangsa yang paling mungil. Vulnerable dan helpless. Perisainya lesap entah ke mana. dan lagipun keceluparan mulutnya mungkin jua mengancam keselamatan junta el-hadhari.
hehehe...


TV3 ada menayangkan muka si-Mat Tahir jam 8 malam tadi mengenai dirinya yang dah keluar daripada iMNO. Banyak juga ketidakpuasan hati yang diluahkan oleh beliau. Tetapi apabila disebut 'penjara' aku dapat merasakan bahawa hatinya agak 'sebak' dan 'sayu'.

Dari segi logik, memanglah amat sukar untuk memenjarakan si-Mat-Tahir ini. Memandangkan jasa2 beliau kepada partai el-Tahik. Kemungkinan sandiwara juga di situ. ntahlah. Aku x berani berkata apa2.

Walaubagaimanapun, jika Mat-Tahir dipenjarakan juga, hanya satu saja pesanku. Kemungkinan aku akan pergi dahulu dari dunia ini daripada si-Mat-Tahir, kerna memandangkan usia si-Mat-Tahir ini masih muda, panjang dan liat.

Hanya satu sahaja Pesanku kepada Mat-Tahir , jika beliau dipenjarakan kelak ............


iaitu...

iaitu..


iaitu


iaitu..


iaitu..


iaitu


iaitu



iaitu


iaitu


iaitu



iaitu



JANGAN BUANG NASIKKKK!!!!!!

(sebab beras mahal)

Sokonglah kempen makan ubi keledek iMNO

hehehe....

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Online Users
eXTReMe Tracker