..

Monday, May 14, 2007

El-Fatihah





Bismillahirrahmanirrahim..Salam Sejahtera kepada semua.

Baru-baru ini aku telah dapat berita kematian salah seorang komander Taliban yang agak terkenal iaitu Mullah Dadullah Akhund akibat serangan daripada anjing barat. Berita kematian tersebut telahpun disahkan oleh akhbar media perdana.

Al-Fatihah. Semoga roh beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang beriman dan bertakwa. Sampai salamku kepada mereka-mereka di sana. Insya Allah.

Walaubagaimanapun ingin aku jelaskan di sini bahawa 100 ribu orang komander taliban mautpun, namun perjuangan yang berhiaskan Kalimah Allah tidak mungkin akan padam kerna
perjuangan itu bukanlah satu perjuagan atau dogma kosong semata-mata. Bahkan ia adalah suatu perjuangan suci yang mempunyai ruh dan diberi kemuliaan di dunia dan diakhirat kelak. InsyaAllah.

Dan inilah yang masih tidak difahami oleh barat dan konco-konco kafir sekalian alam kerna mereka terlalu gembira mengwar-warkan berita kematian komander jihad Islam.

Sebenarnya mereka tidak boleh samakan perjuangan jihad Islam dengan perjuangan komunis atau perjuangan banjingan-banjingan jahil lagi sia-sia. Juga perjuangan kultus atau cult. Di mana jika ketua mereka terkorban maka habislah segala-galanya dan pergerakan tersebut akan hancur musnah dimamah zaman tanpa pengemudi atau pengembala.

Islam tidak menyuruh mendewa-dewakan individu. dan inilah satu resepi yang paling unik yang terdapat pada agama Islam. Ambillah segala nyawa semua penyokong atau pendokong dakwah Islam, namun Islam akan terus mekar di dunia ini sehingga suatu masa Allah sendiri akan menghapuskan Islam itu sendiri mengikut takdir yang telah ditetapkan olehNya.


Akhir kata

HAIL TO JIHAD!!!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jihad perlu ada di mana2...di afghan, di US, malaysia hatta di universiti malaya, chow kitt road, kampung2, setiap rumah, setiap keluarga dan setiap jiwa yang mengaku muslim. Cuma caranya bebeza..Saya ingatkan diri saya dan tuan2 dan puan2 semua supaya tidak ketinggalan menyertai usaha agama walau apa2 cara sekali pon, kerana keadaan kita sangat tenat jika kita benar2 sedar apa yang berlaku. sekian

- aliuddin -

2:04 AM  
Blogger Elhakim said...

yes aliuddin!!!

HAIL TO HOLY JIHAD

5:55 AM  
Blogger Mohamad Farez Abdul Karim said...

elhakim,

tak berbisa pun entri ni? if u know what i mean..hehe

9:28 AM  
Blogger Elhakim said...

el-anak bumi,

lama tak nampak? apa khabar sekarang?

4:58 PM  
Blogger Mohamad Farez Abdul Karim said...

alaa hakim,

banyak keja dan komitmen sampai nak tulis blog pun dah xde semangat, so sekarang baca blog je laa,,hehe..anyway, blog terbaru kau pasal mukhsin tu best walaupun agak ketinggalan dari segi hukum masa terhadap ruang. cuba tulis tentang gejala rasuah politik UMNO dan SPR, best! xpun pasal global warming macam docu film si AlGore tu, propaganda hebat tahap maksima!

3:10 AM  
Blogger Elhakim said...

el-anak bumi,

aku bukan tak nak tulis, kerna aku rasa aku masih belum di tahap itu dan aku rasa jika aku tulispun, manusia-manusia di atas sana akan cepat-cepat melenting.

he..he.he.

lagipun bukti yang kukuh tiada di tangan aku jika apa-apa terjadi nanti.. he..he..he...

7:10 AM  

Post a Comment

<< Home

Online Users
eXTReMe Tracker