..

Saturday, August 09, 2008

Persoalan Dunia: Bilakah Kehancuran ?


elhias: Beberapa battalion tentera Georgia dgn ketumbukan2 tentera sedang khusyuk menerima amanat khas daripada ketua mereka.

hurmmm...

marilah sama-sama kita tunggu apakah reaksi dan tindakbalas Amerika dalam hal ini apabila sekutu-kuat mereka iaitu Georgia diserang bertubi-tubi oleh Russia malam tadi sehingga lebih daripada 3-ribu orang terbunuh.

Big-bully Russia dalam hal ini kelihatan beria-ria sekali untuk meranapkan negara bekas jajahannya semasa era-Soviet/USSR di atas sebab negara Georgia bercadang menyertai PAKATAN-NATO dan pembunuhan beberapa pengaman daripada Russia.

Georgia pula apa kurangnya kekafiran dan kesyaitanan mereka. Sehingga sanggup menghantar militer mereka ke Iraq yang mungkin untuk membelasah orang Islam di sana.

Nah! terima kembali apabila negara sendiri dicerobohi oleh 'abang' sendiri

what come around. go around
what go around. come around.


elhias 2: Apabila blok Timur berkawat. Militer Georgia, Khususnya.

Semasa penulisan ini, kemaraan kor-armor dan pasukan infanteri tentera2 Russia yang berpangkalan di Barat Daya Russia sedang hebat menuruni South Ossentia. Jika pertahanan Georgia, goyah, kemaraan Russia akan merebak sehingga ke Utara T'bilisi yang merupakan jalan masuk ke ibu negara Georgia.

Dahulu Russia meranapkan Chechenya.
sekarang Russia meranapkan Georgia.

Kepada Amerika Syarikat, Yahudi, dunia-barat dan sekutu kuat mereka yang lain, Tak akan hendak berdiam diri shj ? Sepatutnya sama-samalah merasa kesusahan. Bukankah Gerogia itu sahabat karib kalian jua ?

DAN SESUNGGUHNYA AKU PERCAYA BAHAWA PEPERANGAN INI BERMULA mungkin JUGA TELAH DIRANCANG OLEH AMERIKA, dan zionist secara sulit bagi kepentingan mereka juga. Bagi tujuan kehancuran Republic Federation of Russia.

Ia semata2 bertujuan Untuk Amerika dan Zionist menjadi suatu kuasa tunggal di dunia
konsep Eyes-Seeing-Eyes/Police-dunia digunakan di sini.



elhias: Perluasan Kuasa Dajjal/Freemasonry sedang rancak dijalankan.


Syabas yang menang tetap akan menjadi arang!!!. Maka sudah termaktublah sudah bahawa kedua-dua kuasa besar itu mungkin adalah golonga Ya'juj wal Ma'juj,

Jika tiada terjadi apa2 sekalipun, dunia semakin parah.

hehe...

sumber: www.cnn.com

Labels: , ,

4 Comments:

Blogger Mohamad Farez Abdul Karim said...

Hakim,

Kemunculan Imam Mahdi, Ya'juj dan Ma'juj, turunnya Nabi Isa, perang Armageddon, semuanya dipercayai oleh setiap golongan ahli Kitab termasuk agama Islam kita.

Tapi, kenapa wujud orang yg mempertikaikannya?

Aku tak bermaksud individu tertentu dan golongan tertentu, aku harap kau sendiri pun tahu golongan mana.

Cumanya bagaimana nak kaitkan antara usaha manusia vs takdir Ilahi yang sepatutnya bergerak bersama dan bukannya salah satunya mendahului satu lagi.

Bukan begitu?

10:52 PM  
Blogger rastom said...

Tuan Hakim el Korek Korek!
Apakah Gog n Magog itu konsep lembaga politik negara seperti Rusia dan Usa atau apakah ia suatu yang belum dapat kita bayangkan. Boleh jadi ia suatu fahaman yang bakal dianuti oleh mana mana manusia yang serasi dengannya? Atau mungkin sejenis makhluk yang turun dari langit?

Daerah Ossetia walaupun kecil dan terhimpit, banyak menghimpunkan Muslim bangsa Tatar yang dulunya JV dengan Mongol melanggar Rusia, lebih kurang brutal juga seperti Muslim Chechen. Serangan terhadap Georgia tu pun ada muslihat juga mau ajar orang Chechen. Wallahuaklam.

7:00 AM  
Blogger Elhakim said...

el anak bumi,

pertikaian kewujudan ttg tanda2 itu memang ada.

terlalu payah utk menganalisisnya kerna ia termasuk dalam kategori
MASALAH NP-HARD.

El-dr. el-rastumi rafsanjani,

memang benar. wilayah ossetia itu kini menjadi medan pertaruhan.

kesian...

ribuan awam jua mangsanya.

hehe.

4:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sila tukarkan gambar pertama dalam post nie kepada gambar barisan tentera Imperial Army... Ingat, Clone Wars dah nak kuar...

1:35 AM  

Post a Comment

<< Home

Online Users
eXTReMe Tracker