..

Thursday, August 07, 2008

Permasalahan : Minda Melayu Semakin Bersinar Kebodohannya


elhias: hehe.. hobi tetap Melayu Haprak daripada golongan itu

tajuk sgt provokatif. Aku suka.

Yang dimaksudkan bodoh bukannya Melayu ini. Tetapi Melayu itu. Melayu itu, Melayu apa ?
Melayu itu adalah Melayu UMNO yang miskin wang, tetapi minda taraf pencacai. Umno pencacai ini bukan saja miskin wang, malah miskin budi-pekerti juga miskin minda.

Melayu haprak taraf pencacai itu semata-mata mengangumi Mahathir yang kononnya hanya hensem di mata. Apa yang mahathir dan paklah buat di belakang-belakang ??? Mereka tak tahu. dan tidak hendak pun ambik tahu.

Kerana apa? kerana urat-saraf otak mereka telah tertutup dan tersumbat dengan lemak seratan najis daripada santapan rohani yang berpunca daripada goyangan pinggul berahi kesyaitanan Inul dan rakan-rakan. Samada yang sewaktu, mahupun yang lebih dahulu daripadanya.


Yang mereka tahu hanyalah memuji-memuji dan memuja. Semoga pujian mereka pada kerajaan akan terpercik seketul dinar emas dan masuk ke dalam kantung seterusnya tembolok mereka untuk sama-sama menumpang tuah kerajaan pujaan tercinta.

hehehe...

Hey kawan... jangan perasan. Janganlah bermimpi di siang hari.
Keter-perasanan kamu itu adalah lambang kedunguan dan kealpaan diri kamu sendiri.

Ia saolah-olah tidak ubah seperti seseorang lelaki yang terperasan bahawa beliau akan memperoleh isteri yg bertepatan dgn ciri2 pelakon wanita pujaannya dan begitulah sebaliknya jika dia seorang wanita.

Soalan paling senang. Adakah kamu menjaga akhlak dan adab bertepatan dengan syariat Islam itu sendiri. Jangan jawab pada aku. Jawab sendiri dalam hati.


Kes Liwath yang Lewat Anwar
-----------------------------

Melihatkan penampilan aku, orangramai akan mengetahui bahawa aku bukanlah penyokong PKR. Tiada satupun ceramah PKR yang aku hadiri.

Walaubagaimanapun kes liwat mantan TPM itu haruslah diperhalusi sedalam-dalamnya.

Kini nampak sangat jelas lagi nyata bahawa kes Liwath tersebut semakin terbongkar akan ke-tidakwujudannya dengan beberapa fakta dan hujjah para-pendakwa yang kelihatan sungguh kartun.

Aku perhatikan segelintir rakan-rakan aku dari kalangan penyokong unmo-totok (walaupun miskin ya-amat) sejak dari dahulu menyokong pertuduhan itu dengan penuh yakin dan konfiden.

Apabila tembelang mula pecah-satu-persatu, darjah keyakinan akan pertuduhan itu semakin goyah perlahan-perlahan. Keyakinan mereka mula terjejas, apabila tiada satu butir pertuduhan pun yang keluar juga ketidakwujudan salinan report oleh pihak yang menuduh dan melanggar prosedur undang-undang biasa. Ya tuduhan itu kelihatan sangat luar-biasa.

hehe...

Apabila sudah malu, mereka mula mengeluarkan hujjah yang baru pula iaitu, samada Anwar melakukan liwat atau tidak, itu tidak penting. Yang pentingnya Anwar mendapat pujian dan backup support daripada Kerajaan Amerika. Anwar agen Yahudi dan Amerika !!!!

hehe... apa punya dungu.

Mengapa setiap kali Amerika memuji Anwar tidak boleh ? Sedangkan suratkhabar dan media-massa perdana malaysia selalunya sentiasa kebulur dan mengwar-warkan pujian ke atas Malaysia oleh Bush dan Amerika seperti
1. Malaysia model negara Islam Syumul yang sebenar - Bush
2. Mahkamah Malaysia adalah Adil - Bush

Jika dilihat dari segi ekonomi, hampir seratus-peratus ekonomi Malaysia telahpun lama bergantung penuh kepada kapitalist Amerika termasuk pengendalian WPI-Iskandar seluas beratus2 hektar diberi sepenuhnya kepada Singapura.

Tiada satu apapun di Malaysia kecuali Amerika. TESCO pun hak Yahudi. Manakala Sykt Haliburton di Johor itu adalah hak milik Amerika. Yahudi dan Amerika telah berbilion2 dollar mengaut untung di Malaysia, pun masih Melayu2 haprak dungu itu tidak tahu.

Jelaslah di sini bahawa Melayu Umno memang Melayu Haprak yang amat memalukan dan membimbangkan.

Kembalilah pada ajaran Islam.

Memang benar....Nampaknya UMNO semakin haprak dan tidak releven

Labels: , ,

2 Comments:

Blogger Mak Su said...

cakap tak serupa bikin

3:27 AM  
Blogger Elhakim said...

salah tu maksu.

BIKIN TARAK SERUPA CAKAP!

4:29 AM  

Post a Comment

<< Home

Online Users
eXTReMe Tracker