..

Monday, March 03, 2008

Permasalahan Minda: Kalau dah Otak-Banal tu...


elhias: he.he.. maut di hadapan!!! he.he.

Kadang2 tiada aku mengerti, sesetengah daripada bangsa kita yang memandang sinis dan serong tentang usaha para-pejuang Hamas yang bermatian-matian memperjuangkan tanah-air mereka di Palestine. Walaupun dengan senapang-ringan sekalipun, mereka tetap berani memperjudikan nasib dan mempertaruhkan nyawa mereka.

Mereka itu mensifatkan perjuangan Hamas adalah suatu perjuangan bodoh yang membunuh diri. Kerna apa? Hanya kerna mempertahankan tanah Palestin dari terus diduduki oleh pendatang2 baru Yahudi yang semakin lama semakin ramai menduduki Wilayah Palestine yang semakin mengecil.

Buat apa gaduh-gaduh? baik berdamai seperti PLO dan el-feteh. Hamas adalah para-pejuang yang bodoh. Perjuangan sia2 yang idak masuk akal!!!

he.he.

Mudah saja mereka mengatakan para pejuang-Hamas itu bodoh. Sedangkan di zaman penjajahan British dulu, semasa orang-putih berusaha membawa masuk imigran-imigran dari China dan India ke Tanah Melayu, apa yang bangsa Melayu buat ?

he..he.

Labels: , ,

2 Comments:

Blogger the indie story said...

Dengan Izin Tuan Punya Blog:

LIPUTAN TERKINI : Foto-Foto KEMPEN BARISAN NASIONAL CALON PARLIMEN TITIWANGSA - Dato' Aziz Jamaluddin (DEWAN DATO' KERAMAT : 3 Mac, 8.30pm - 9pm)

FOTO-FOTO EKSKLUSIF HANYA DARIPADA:

http://theindiestory.blogspot.com/

Wassalam.

11:23 AM  
Blogger rastom said...

Tuan Tabib (buasir) el moderator, iklan percuma sajakah? Mana boleh....

8:50 PM  

Post a Comment

<< Home

Online Users
eXTReMe Tracker