..

Tuesday, January 01, 2008

Persoalan Antarabangsa: Osama Bin Laden Mati diBunuh ?


elhias: wawancara mengenai pembunuhan Bin Laden antara David Frost dan Arwah el-Bhutto

Lebih 2 Bulan yang lalu, satu wawancara di adakan antara Arwah el-Bhutto dan David Frost.

Salah satu pernyataan daripada el-Bhutto semasa wawancara tersebut adalah tentang pembongkaran pembunuhan Osama Bin Laden yang menjadi kegemparan umat manusia di tangan seorang pengganas antarabangsa iaitu shaykh Omer (bukan Mullah Omar of Taliban). Pembunuhan itu terjadi pada Dec 2001.

Omer adalah seorang perisik Pakistan yang bergerak bebas dalam lingkungan inner circle of Pakistani Police, Puak Taliban dan Al-Qaeda. Omer juga dikatakan sebagai manusia yang bertanggungjawab membunuh pemberita majalah antarabangsa yang berketurunan Yahudi iaitu David Pearl dari Amerika Syarikat. (wartawan disembelih dalam video)


Motif dan sebab-musabab pembunuhan tiadalah aku ketahui. dan terdapat banyak tanda tanya dan misteri di sebalik pembunuhan itu. Adakah Omer telah digunakan oleh CIA untuk mengotori imej Islam ? Adakah pembunuhan el-Bhutto mempunyai kaitan dengan pembongkaran pembunuhan El-Osama bin Laden ?

Aku sangat keliru sebenarnya. Ada sesiapa yang mahu menyatakan teorinya sendiri ?

jika sudi, silakan ya.

Apa-apapun clip atau footage video ini agak kurang popular dan diharamkan untuk diulangtayang dalam mainstream news/berita.

wallahua'lam

he..he.he.

Labels: , , ,

3 Comments:

Blogger the indie story said...

Tentang pembunuhan Osama bin Laden aku tidak berapa pasti. Tapi yang aku betul2 pasti, bukan Osama bin Laden, Al Qaeda, Mullah Omar dan 101% bukan orang islam yang bom WTC. Pernah dengar DVD Confronting The Evidence? Kalau terjumpa kat mana2,...sila beli..hehee.. Kau akan tahu betapa terang dan nyatanya konspirasi CIA.

ini bukan teori, tapi fakta yang 100% benar. Al Qaeda tidak mempunyai kemudahan dan kekuatan untuk bom satu bangunan di Amerika hatta tandas awam sekali pun...

11:23 PM  
Blogger rastom said...

Memang logik moderator berhujah. Jika al Qaeda berkebolehan untuk meletuskan tragedi 9/11, maka sudah banyaklah bangunan pencakar langit di dunia habis diruntuhkan, kenapa hanya WTC. Sesungguhnya, al Qaedah itu adalah al Kaedah Bush sebagai satu Bogey dalam menciptakan red herring untuk mengalih pandangan dunia dan nampaknya kerja PR CIA cukup berjaya.

6:58 AM  
Blogger Mak Su said...

alah... depa tu kan pakar mencipta kontroversyial... macam2 ler depa hebahkan. ntah betul ntah tidak

10:11 PM  

Post a Comment

<< Home

Online Users
eXTReMe Tracker