..

Wednesday, December 19, 2007

Permasalahan yang Tiada: Tagged



okla..sebab esok nak raya kan... dan anak makcik simpang kat gerai tu pun senyum-senyum kambing maka aku jawab tag itu dari el-azeel ibni abi El-azeel

1. Name of a person who made you laugh last night?
he..he.. tiada siapa. Duduk di hadapan komputer kadang2 gelak jugak ler.


2) What were you doing at 0800?
he..he.. Kalau ikut format itu waktu 8 pagi.
he.he.. Kalau aku bersarapan waktu 7 pagi, pada pukul 8 mungkin aku sedang ... (he.he.he.)


3) What were you doing 30 minutes ago?
menyelesaikan siri-siri nasib sendiri.


4) What happened to you in 2006?
Aku semakin sihat. Ketinggian aku turut bertambah. Keinginan untuk merokok turut bertambah. Namun begitu, gigi aku agak kekuningan yang menandakan bahawa aku seorang yang sangat sihat dan pembersih.


5) What was the last thing you said out loud?
apabila memberi amaran pemandu yang kurang berkaliber yang juga degil.


6) How many beverages did you have today?
tak pernah mengira makan dan minum aku. Ini adalah contoh soalan manusia kedekut.


7) What colour is your hairbrush?
sikat ada la. sikat besar warna kuning. arwah tokwan aku punya. dia tak sempat pakai.


8) What was the last thing you paid for?
bayar tol. (juga soalan kedekut...macam la nak bagi sponsor)


9) Where were you last night?
lepak kat gerai makcik simpang.


10) What colour is your front door?
he.he. apa punya soalan ni


11) Where do you keep your change?
dekat laci kecik kereta ler.


12) What's the weather like today?
cuaca seperti biasa, mendung dengan awan yang tebal. kelembapan udara teramat tinggi, hingga dada terasa sesak. mungkin sebentar lagi akan hujan lagi. (jawapan azeel aku tiru bulat2. aku nak tambah selepas ni) Hujan sebenarnya aku suka. Aku benci keadaan panas warna kemerah-merahan dan kuning-petang. seakan-akan roh aku tersiksa pada waktu itu.

13) What's the best ice-cream flavour?
dulu semasa aku kecil aku makan aiskerim. di chamang, bentong pahang. aku lupa flavour dia. mungkin vanila-kekacangan kot.


14) What excites you?
tak banyak.... dalam satu-dua perkara jer. tak nak sebut.


15) Do you want to cut your hair?
buat haper nak tau.


16) Are you over the age of 25?
Kalau mengikut umur jin, umur aku sebenarnya masih di tahap bayi mereka.


17) Do you talk a lot?
tak banyak cakap. duduk kat depan komputer nak cakap dengan siapa???


18) Do you watch the O.C?
aku tak tau oc. apa tu?


19) Do you know anyone named Steven?
steven spielberg tu tau la... tp tak taula kalau dia kenal aku.



20) Do you make up your own words?
yes. most of them. kecuali segala reference/nukilan2 yang telah dinyatakan akan sumbernya.
kalau x dinyatakan, maka nasib ler..


21) Are you a jealous person?
kalau 17 tahun dahulu tu memang jealous. skg dah tak dah. he.he.he...


22) Name a friend or friends whose name starts with the letter 'A'.
tak nak jawab. nanti boleh trace kat google. nanti diaorang tau ini blog aku.


23) Name a friend or friends whose name starts with the letter 'K'.
tak nak jawab.


24) Who's the first person on your received call list?
he.he. tak ader...


25) What does the last text message you received say?
dari maxis-center yg berbunyi "U have received call from this number"


26) Do you chew on your straw?
tengok keadaanlah.. kalau sedap... mungkin telan.


27)Do you have curly hair?
he..he.... gambar aku dah ada...tengok ler..


28) Where's the next place you're going to?
gerai makcik simpang. anak dia lawa. tp tahun depan baru nak daftar tiusyen SPM.


29) Who's the rudest person in your life?
ada. ada budak kerja kat bawah tu. jenis tarabaca punya worang. (he..he.he.)


30) What was the last thing you ate?
mee segera gerai makcik simpang.



31) Will you get married in the future?
ntahler.. makcik dan pakcik simpang tu mcm tak offer jer anak dier. suruh belajar sampai phd kot.



32) What's the best movie you've seen in the past 2 weeks?
luper..banyak sangat. aku download movies free jer.. via bittorrent peer-to-peer networks. free of charge.
dalam satu malam 3 - 4 movies boleh dapat.


33) Is there anyone you like right now ?
anak makcik simpang. aku suka tang dahi dia jer. sebab berkilat. aku tak tau la makcik simpang letak kiwi jenis haper kat dahi budak tu.


34) When was the last time you did the dishes?
tak pernah. tu kerja perempuan. Ari tu memang aku nak tolong anak-makcik simpang basuh pinggan, Tapi pakcik-simpang macam tak pelawa jer. pelawa rokok ada ler. cheh nak buat haper!


35) Are you currently depressed?
tertekan? he..he.he.. saper nak tekan aku tu..?? he..he.he.



36) Did you cry today?
he..he.he.. yang ni hobby azeel. bukan aku.



37) Why did you answer and post this?
he..he. lagi mau tanya.


38) Tag 5 people who would do this survey.
1. elzamir / Asal-Turabiy <----budak UiTM nih
2. elrastom
3. eltukaunama
4. el-maksu
5. el-brotherlan

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Online Users
eXTReMe Tracker