..

Saturday, December 15, 2007

Permasalahan Jin dan Syaitan : Kecekalan vs Rethorik Bangsa


Elhias: nak jaga hati orang Melayu lagi. Nak jaga hati Iblis lagi... ko ni selalu buat hal la elhakim. apapaun kita tido dulu...zzzzzzzzzzzzzzzz aku sayaaaanggg menantu aku.

he..he..he..

Memang betul tekaan aku bahawa tiada sa-siapapun yang sanggup beri komen terhadap video rasukan di Ulu bendol tersebut.

Maka dengan ini, aku mengesahkan bahawa ke-authentication, ketulenan dan kesahihan klip video 9 minit tersebut tanpa gimik, lakonan dan editing semula mengenai jasad dan dzat jin yang bergelar puaka tersebut.

Sememangnya begitulah rupa dan jasad sesuatu puaka yang menjelma dalam penghilatan manusia. Antara komposisi angin, asap dan bayang-bayang. Untuk menjelma dalam kondisi yang sewajarnya adalah tiada mungkin. Karena kelak, ia bisa membahayakan makhluk itu sendiri.

he..he.he..

Walau-apapun klip video tersebut sebenarnya mengandungi teladan bagi ummat manusia terutama manusia yang berbangsa Melayu itu sendiri. dan tiadalah aku berniat untuk menakut-nakutkan kalian semua.

Di situ dapat dilihat betapa seriousnya mahkluk yang telah diciptakan oleh tuhan dgn seburuk-buruk yang mungkin. Demi mempertahankan kawasan mereka dari dicerobohi oleh makhluk yang lain walaupun dengan hanya seketul 'tahi' manusia yg berwarna keemas-emasan' iaitu makanan mereka sendiri.
(permasalahan tercetus apabila penderita rasukan itu membuang air /najis di perdu pokok itu)

Apa-apapun sebenarnya perkara itu pasti mengenai batang hidung bangsa kita sendiri tentang dalam penjagaan hak seperti

1. Kegagalan mempertahankan wilayah Singapura/Pulau Pinang sa-hingga jatuh ke tangan bangsa lain
2. Peristiwa Kampung Barembang -Ampang dan Surau Kg Binjal, Terengganu
3. Batu Puteh--- aku lupa nama portugisnya mungkin pedro Blanca kot.. entah..ye la kot
4. WPI, Iskandar, Johor

Syabas! pada mahkluk Jin dan puaka tersebut kerana telah berjaya membuatkan si-boy merangkak dan berlutut dan mencangkung diperdu pokok itu. Sepatutnya sultan2 Melayu menganugerahkan pingat Jasa Kebaktian (PJK) dan AMN kepada makhluk2 ini.

Yang aku tak tahannya apabila si-boy itu disuruh untuk mematikan api-rokok. Tiada dibolehkan merokok di situ kerana Jin, setan dan puaka di situ tak suka dengan perbuatan merokok.

Itu tempat aku...Itu kawasan iblis dan jin. kau orang kena hormat tempat aku. Buang itu rokok!!!

================

Di mesjid merah putrajaya kadang-kadang aku lihat pelancong2 asing...saolah-seolah he.he.. dengan partner masing2. Begitu juga dengan kawasan di sekitarnya....

JIn/iblis suruh hormat tempat dia. Tapi orang Islam Melayu... he.he.he..

apatah lagi negara kita....dijajah lebih 400 tahun pun (di bawah Inggeris) tiada kedengaran penentangan2 thdp Inggeris yang signifikan. Hanya penentangan kecil-kecilan disebabkan kehilangan saluran bayaran ufti dan cukai ke atas mereka. Maka barulah mereka mengamuk dan menentang Inggeris.

Melayu ni suka pada omputeh kot...

Di Langkawi, terutama di pantai2... he.he..he.. seronok juga apabila dapat kesempatan melihat minah-minah omputeh yang muda-comel, dan jendul-jendul, dahi-licin-berminyak berada dalam keadaan "top-less" dan "ngetop" he.he.. Kadang2 terasa spt di Bali atau di Acupulco (aku tak pernah pegi)... he.he.he. Nampak Ada warna pink dan ada warna Coffee pulaakk...

takderla.. Maksud aku lip-gloss dan perwarnaan kuku mereka.

he..he..he.

=========

Kadang2 masih teringat aku tentang perihal peristiwa Majlis perbandaran dan FRU2 yang bertungkus lumus meruntuhkan penempatan2 Melayu di Kampung Barembang pada sa-dikit masa lalu.

Kelihatan di-situ penentangan2 bangsa Melayu di seluruh Malaysia pada tahap yang paling minima sekali.

Bayangkan jika FRU2 tersebut cuba untuk meruntuhkan kawasan2 bunian di Barembang. Maka sudah tentulah beribu2 FRU dan pihak majlis perbandaran yang kerasukan...

Suatu permasalahan pulak tok2 imam JAKIM bertungkus lumus menyuraikan keadaan.

Memanglah penduduk2 Melayu Kampung Barembang itu tiada membayar sebarang cukai pada majlis perbandaran. Kalau nak tau, Jin dan Iblis yang menumpang di hutan simpanan tu pun tak bayar cukai juga.



elhias: hye guys.. i am Lindsay Lohan. I am pretty ait ? u luv me don't u ? have u tried the scent of my armpit? nice smell eh ? :=P

Labels: , , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

elhakim al barakbah!

Minat lindsay Lohan? Pasal Langkawi dengan ikan ikan duyong topless tu sudah alami sendiri ? hahahahah! Maaf dipinta pasal entri dulu, bukan carut tetapi typo sebab I & U di atas keyboard dekat dekat, maka nak taip Kulim jadi Kulum....muahahahaha sori sori..

5:24 AM  
Blogger Elhakim said...

he.he.
tn elrastomi eljundullah

salah satu fungsi blog adalah tempat carut.

Mmg aku nk jadikan blog aku ni dulu medan carut-carutan secara senyap-senyapan untuk aku mencatitkan ketidakpuasan hati thdp sesuatu.

ntah macammana apabila setiap kali niat untuk carut secara habis-habisan dalam blog, tak jadi pulak disebabkan aku takut sesiapa yang terbaca blog aku ini tersilap faham.

he.he.

walaubagaimanapun, aku BELUM mengatakan bahawa blog aku ini tiada boleh mencarut di dalamnya.

he.he.he.

7:21 AM  

Post a Comment

<< Home

Online Users
eXTReMe Tracker