..

Wednesday, January 16, 2008

Permasalahan Muda-Mudi: Universiti Asmara' dedah gejala seks penuntut IPT


elhias: Bukan-dia yang aku minat. cuma penghias blog yg aku sendiri pun dah bosan. tapi aku cuba buat2 tak bosan untuk mengatasi kebosanan itu.



RUJUK-SAYA

he.he..he..

suratkhabar pagi tadi betul2 menarik perhatian aku. bukannya pasal apa tetapi berkenaan dengan percintaan muda-mudi.

Ya! susah jadi muda-mudi di IPTA ni sebab terdedah dengan gejala perasaan dan terperasan nak bercintan-cinton.

he..he.he..

Sebab tulah aku payah nak beri komen kalau ada orang nak buat maksiat, terlanjur berjimak-rempit, tertangkap basah, nak terbunuh diri akibat hasil-masyuk bercintan-cinton ala-ala kicap meggi cap ayam ni.

bukannya apa sebab aku juga pernah mengalami zaman cintan-cinton yang maha tak-berkualiti cap kelapa sawit itu. (walaupun macam sedap. entahlah aku tak tau)

pada masa tu aku ada terminat seorang anak-gadis. yg bulu matanya agak-agak lentik, mata tersepet-sepet, tingginya satu-hasta melebihi pokok kelapa sawit dan berkeadaan sangat tunjang dalam rangka 3-dimensi bila kita lihat dari sudut luaran.

bau badannya tidak pernah aku tercium kerana aku akan mengeletar apabila berkedudukan dalam jarak 3 batu nautika apabila dalam keadaan cuba menghampirnya. Tidak tahulah mengapa? kemungkinan besar akibat gelombang dan gelora, ribut puting beliung sangkut-sangkut, kilat sambar-menyambar dan petir dalam satu-dua-tiga tempat yang cuba memanah api asmaraku yang seolah-olah hampir2 tak kunjung terpadam.

mengapa jadi begitu?

mengikut sesetengah perawi-komik, aku dalam keadaan senggugut.
mengikut pula sesetengah dukun-bomoh linggam, pada masa itu aku berkeadaan darah gemuruh.

bila aku bertanya dengan rakan-karibku mengapa aku jadi begitu? rakan karibku cepat2 tukar tajuk dan berkata bahawa aku memang mempunyai penyakit angin ahmar versi senggugut.
kalau takpun, angin kus-kus level varsiti.

sebab angin ahmar versi senggugut tulah kepala aku sekarang hampir2 nak botak. tapi takper akibat teknologi vidal sassoon dan hikmat SamyVellu Adulyadej Q-Maisaralah tiba2 rambut aku tumbuh balik dengan lebatnya sehingga pak-beruang menjadi sangsi dengan aku.

Dalam kelas aku juga merupakan Day-dreamer top scorer. sehingga seorang professor orang putih yang tidak kurang kehebatan kekangkongnya itu pernah menegur aku kerana terdapat banyak perkataan

"SILA-TANYA"

dalam buku-teks pada setiap soalan matematik kalkulus 3 Dimensi dalam siri selang-seli bergeometri dengan berpersamaan serentak.

Professor tidak kurang hebat kekangkongan tadi bertanya

"WHAT IS THIS ?" sambil menunjuk perkataan TANYA.
"IS THIS YOUR GIRL-FRIEND NAME ?"

he..he..

cepat cepat aku menjawab " NO. THAT IS NOT MY GIRL FRIEND NAME. IN MALAY it MEANS TO ASK-YOU"


lega...selamat. padahal...............................................

..

..

TANYA tadi memang bukan nama wanita yang aku minat itu. Kerna aku meminati seorang wanita Melayu berbangsa Khmer-Rouge.


Kadang2 kelas aku berada di bawah. tempat duduk aku di tepi sekali. oopss ada cermin 10 naco di kananku. Aku selalu melihat keluar. Pukul 11:30 pagi mesti awek-Khmer-Rouge itu akan melintas medan di sudut sana.

he.he..he..

Tak dapat cakap, tapi dapat tengok kelibat pun sudah cukuplah.

tak tahulah macam mana aku boleh terminat awek melayu itu. sedangkan rakan-rakan ku yang lain mengatakan bahawa aku tak ada taste.

Bukannya apa aku hanya minat frame dia. Tak tahu mengapa frame dia memang aku sangat minat yang bagiku seolah-olah seperti frame helicopter BLUE-THUNDER yang memang sangat sesuai dengan citarasa kekampungan dan kekolotan aku sendiri.

pelik

sampai sekarang aku menyumpah2 akibat ke-bagok-an aku itu.

sehingga skg aku tak dapat bygkan rupa paras original si-khmer rouge itu kerana aku mengesyaki tuhan-alam semesta telahpun melahanati aku sejak sekian lama.

he.he.. nntah ler
===rasa-rasa nak sambung bila mood aku ada ================

Labels: ,

3 Comments:

Blogger azeel said...

aku kira cinta tidak ada dalam kamus hidup kau ...

rupanya aku tersilap ... tersilap begitu besar.

maksudku, kau juga manusia sebenarnya ...

3:42 AM  
Blogger Elhakim said...

akukah itu?

7:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ha..ha..ha.. ini lah entri El yang paling kelakar sampai aku terpaksa berguling-guling hingga ke teluk meksiko...

6:51 AM  

Post a Comment

<< Home

Online Users
eXTReMe Tracker