..

Tuesday, November 04, 2008

Suatu Persoalan: Baguskah Obama Sebagai Presiden ?


elhias: mawi


Jika ada orang yang bertanya pada aku berkenaan soalan tajuk N3 ini, aku akan menjawab.
Tiada apa-apa yang bagusnya dalam konteks Islam tertindas. Masing-masing menjadi budak-suruhan zionist freemason.
Yang tertindas masih lagi umat Islam-Mislam...

Dahulu aku pernah meragui akan potensi Obama utk menjawat jawatan sebagai presiden kerna warna kulitnya yang agak gelap.

Tetapi oleh kerana kebodohan Sarah Paulin dengan skandal boros-borosan ala-ala Imelda Marcos juga kegagapannya tentang pengetahuan am merubah segala-galanya..

Tiada sesekali aku menaruh kepercayaan terhadap manusia separuh Kenya ini.

Labels: ,

2 Comments:

Blogger Mak Su said...

aku pun tak menaruh harapan besar2 sgt

12:13 AM  
Blogger rastom said...

Republican = Umno
Democrat = Umno (Baru)

Hehehe...

Walaupun separuh Kenya, tetapi 100% jiwanya Amerika....maka tiadalah apa apa keKenyaan yang akan mengubah apa apa.

Di saat dan ketika merudum dum dumnya iktikad dan iktisan berdasarkan kapitalisme, maka peranan Mubarak al Obamarudin bolehlah kita samakan dengan fungsi el Badawi menjelang ........almarhumnya gergasi tua bangka el umno a.k.a Pekembar.

5:27 AM  

Post a Comment

<< Home

Online Users
eXTReMe Tracker