..

Saturday, October 25, 2008

Permasalahan: Kangar dan Impian seorang UNWANTED


elhias 1: muka disebelah badawi tu muka siapa ha ???




elihias 2: Kangar di ambang perayaan

Semasa 1o hari di Kangar, Perlis aku buat-buat tersentak apabila terlihat banner gambar muka unwanted-guy lebih 'gah' dibandingkan dengan gambar Menteri Besar negeri itu sendiri.

Aku hampir2 mengatakan bahawa beliau masih lagi seorang MB Perlis.

malam itu, aku berkata2 sendiri di dalam hati.

Mungkin Beliau masih lagi mempunyai harapan untuk memegang jawatan itu.

atau

fikiran beliau sudah rusak atau sudah gila meroyan.

haha.!

dan yang paling aku hairan sekali adalah kata-kata beliau dalam TV3 sebaik sahaja gagal untuk memperoleh kembali jawatan lama...

beliau berkata...

"la ni.... saya pun tiada rumah sendiri... saya menumpang rumah kakak saya....."
haiwan2 di rumah rasmi saya tinggalkan dulu di rumah kawan-kawan saya..

Selama lebih 10 tahun jadi MB besar rumah pun tak terbeli? manyak hairan. hehe..




elhias 3: dahulunya Looking Good dan TOP'S. Tapi towkey dia kalah berjudi. THE STORE ambil alih hehe..


elhias 4: tempat biasa aku mengeluarkan uang..hehe...

Labels: ,

6 Comments:

Blogger rastom said...

Dia masih ada peluang lagi...jadi PM pun boleh selagi iMNO dirgahayu hehehe..tak sangka hang orang Perlis..

8:07 AM  
Blogger Mohamad Farez Abdul Karim said...

uik, jauh merantau sampai ke hujung utara nuh!

1:59 PM  
Blogger Elhakim said...

tun elrstom,
laaa.. kan aku dah habaq kat hang byk kali tentang ketidakpuasan hati aku dengan pentadbiran negeri perelih.

bila tengok saja el-basyiran rasa nak luku-luku shj kepala dia...

haha!

el-anakbumi,

hehe...tempat jatuh lagikan dikenang...

4:35 PM  
Blogger Mohamad Farez Abdul Karim said...

alah,
gua pun ngaji kat perelih la...sekolah syed putra. hahaha!

nasik kuning lauk ayam kat stesen bas lama pi mana ha??

6:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

ya allah tension nya aku gan pensyarah upm nie...apa kaitan sy gan si shahidan kassim plak...sy tak der kena mengena gan pentadbiran negeri perelih la..arghhh

5:08 AM  
Blogger leeds said...

ohh kampungku...

:)

12:10 PM  

Post a Comment

<< Home

Online Users
eXTReMe Tracker