..

Thursday, April 10, 2008

Permasalahan UMNO-GILA: Blog Sekarang Adalah Wajib untuk iMNO!!!


elhias: Undang2 parti iMNO, Menjadi empunya Blog adalah wajib!!!
Bukti kukuh di bawah
Sumber Utusan Malaysia <--------klik sini

hahahaha...

mungkin ada orang kata bahawa...

iMNO adalah parti yang gila.
perangai biawak2 iMNO adalah seperti "MENJILAT LUDAH SENDIRI"

Dahulu kaum blogger atau yang empunya blog dianggap sebagai beruk oleh KETUANAN iMNO dan suku-sakatnya.

tetapi lain pula sekarang.

Orang2 iMNO DIWAJIBKAN mempunyai blog jika hendak bertanding. Sesuatu yang pelik kerna ada terma "wajib" di sini.

Sedangkan parti pembangkang menilaikan blog hanya sebagai alternatif dan tiadalah suatu yang dikenakan syarat untuk calon mahupun ahlinya.

hehe...

mungkin perumpamaan menjilat ludah sendiri itu agak lembut bagiku dan tidak keterlaluan jika aku katakan bahawa

AHLI-AHLI iMNO adalah PENJILAT NAJIS SENDIRI.

Masih ramai pembaca2 blog dari penyokong2 ahli iMNO yang tegar tidak percaya cerita aku ini
Jika masih Banal dan berfikiran lembab sila baca sendiri di sini

Sumber Utusan Malaysia <--------klik sini

Labels:

2 Comments:

Blogger rastom said...

Tuan el Hakim Pengetua Sekolah Pemikiran Pak Lah!

Hehehe, aku dah agak. TAk lama lagi kau akan bersama dengan para calon iMno di dalam lautan blogspot.com tak lupa juga Tengku Moderator al Tikriti juga hehehe, terselamatlah aku daripada apa apa kaitan dengan golongan iMNO dan yang seangkatan dengannya kerana aku masih di dalam wordpress..hehehehe

3:43 AM  
Blogger Dr. Fahrul Hakim Ayob said...

Tun YG DIPERTUAN ELrastomi,

tak kira brand apa,
kalau blog tu tetap blog jugak.

aku percaya, jika ghafar baba masih hidup,

wordpress akan dijadikan sebagai tunjang perjuangan darah dagingnya

KAH KAH KAH!

Aku tak suka wordpress. sebab time maintenance nya terlalu lama.
kadang2 memakan masa selama 12 jam.

hehe...

blogger tegar seperti aku ini berasa sungguh tak selesa!!!
-ELHAKIM

8:02 AM  

Post a Comment

<< Home

Online Users
eXTReMe Tracker